Szeroki wybór wysokiej jakości produktów i wykwalifikowana obsługa, która opowie o kulinarnych tradycjach z różnych stron świata. Trzy nowe lokale w Galerii Północnej –  Królestwo Serów, Bacówka Towary Tradycyjne i Boutique Konesera to wyjątkowa propozycja dla klientów szukających nowych, oryginalnych smaków.

Już wkrótce Galeria Północna stanie się ważnym punktem dla koneserów tradycyjnego jedzenia oraz miłośników gotowania. Ofertę gastronomiczną nowo powstałego centrum handlowego na Białołęce uzupełnią trzy lokale, oferujące wysokiej jakości produkty spożywcze – Królestwo Serów z szerokim wyborem serów i dodatków, Bacówka Towary Tradycyjne, oferująca wędliny klasy premium i wyroby garmażeryjne oraz koncept winiarski Boutique Konesera, specjalizujący się w najlepszych alkoholach z różnych stron świata.

Polacy coraz chętniej sięgają po produkty spożywcze wytwarzane z wysokiej jakości składników i w oparciu o tradycyjne receptury. Dlatego ofertę spożywczą Galerii Północnej uzupełniliśmy lokalami gastronomicznymi, sprzedającymi regionalne produkty z całego świata – mówi Kinga Sistermann, Galeria Północna Leasing Director. Zakupy w takim miejscu to ciekawe doświadczenie nie tylko dla koneserów dobrej kuchni i wielbicieli kulinarnych eksperymentów. Butiki zostały zaprojektowane zgodnie ze znaną z przemysłu modowego formułą concept store’ów. Koncepcja ta zakłada, że każdy element doświadczenia zakupowego – od ekspozycji czy wystroju, przez ofertę, a na sprzedawcach z profesjonalną wiedzą kończąc, pozwala uatrakcyjnić zakupy i zachęcić klienta do spróbowania oferowanych produktów. Zachęcamy do odwiedzenia Bacówki, Królestwa Serów czy Boutique Konesera i wybrania w kulinarną podróż po nowych smakach.

Ponad 200 gatunków sera z różnych części Europy oraz szeroki wybór sosów, konfitur i win, które podkreślą jego smak – wszystko to czeka na klientów w Królestwie Serów. Marka jest już znana i niezwykle ceniona w Europie, do tej pory swoimi produktami najwyższej jakości zdobyła podniebienia smakoszy z Ukrainy, Estonii, Łotwy i Słowenii. Koncept stworzony na wzór tradycyjnego holenderskiego sklepu z serami będzie drugim lokalem marki w Warszawie. Zgodnie z zasadą concept store, w Królestwie Serów liczy się doświadczenie zakupowe, ciekawe i różnorodne smaki, próbowanie tego, co nowe. Lokal oferuje najwyższej jakości produkty, a wykwalifikowana obsługa sklepu chętnie doradzi, opowie historię poszczególnych gatunków sera oraz przedstawi najlepszą formę jego podania.

Bacówka to przede wszystkim tradycyjne wędliny klasy premium oraz ręcznie wytwarzane wyroby garmażeryjne. Wszystkie produkty powstają w poszanowaniu tradycyjnych receptur i regionalnych smaków, w połączeniu z innowacyjnym podejściem – Bacówka od kilku lat rozwija produkcję wysokiej klasy wyrobów bez glutenu i konserwantów. Szeroki asortyment uzupełnia najwyższej jakości nabiał, jaja, miody i  przetwory owocowo-warzywne pochodzących z małych, rodzinnych gospodarstw. Dzięki jakości i uznaniu klientów, marka została laureatem wielu prestiżowych nagród, otrzymała m. in. godło „Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma” oraz tytuł Najlepszego Producenta Wędlin w Ogólnopolskim Konkursie Wędliniarskim. Punkt w Galerii Północnej będzie pierwszym sklepem sieci zlokalizowanym w obiekcie handlowym i jednocześnie drugim na terenie Warszawy. Nowy lokal powstanie zgodnie z  odświeżonym konceptem marki łączącym nowoczesny design z krajobrazem małopolskiego Pogórza, gdzie powstają sprzedawane produkty.

Entuzjaści szlachetnych trunków będą mogli zaś skorzystać z bogatej oferty sklepu Boutique Konesera. Różnorodność gatunków, smaków i zapachów z pewnością przyciągnie do sklepu koneserów wysokiej jakości alkoholi, sommelierów i miłośników win. Boutique Konesera to nowa marka na polskim rynku, która swój pierwszy salon otworzy właśnie w Galerii Północnej.

Globe Trade Centre S.A.

ul. 17 Stycznia 45A, 02-146 Warszawa NIP: 527-00-25-113 T: +48 22 16 60 700 www.gtc.com.pl

Kraje GTC Bułgaria Chorwacja Polska Rumunia Serbia Węgry

Do pobrania GTC Annual Report Logo GTC

© 2017 Globe Trade Centre made by Esencja Studio