Ostatnie miesiące były bardzo udane dla warszawskiej Galerii Północnej. Nowe inwestycje, kolejni najemcy oraz szeroka oferta rozrywkowa sprawiły, że liczba odwiedzających centrum handlowe znacznie wzrosła. W ciągu ostatnich czterech miesięcy galerię odwiedziły prawie 3 miliony osób. W porównaniu do ubiegłego roku znacznie wzrosły także obroty – aż o 32%.  

 Po upływie prawie dwóch lat od otwarcia Galerii Północnej nadal przybywa odwiedzających. Znacząco rośnie też udział lojalnych klientów, czyli takich, dla których Galeria Północna jest najczęściej odwiedzanym centrum handlowym. Stanowią oni 64% wszystkich osób odwiedzających galerię – jest to aż 27% więcej w stosunku do roku poprzedniego. Na wzrost współczynnika odwiedzalności niewątpliwie wpływa fakt, że Galeria Północna wciąż przyciąga nowych najemców i wzbogaca ofertę o popularne marki. Na początku marca 2019 r. do najemców centrum dołączyła debiutująca na warszawskim rynku Tescoma oraz brytyjska sieć Dealz, otwierając swój pierwszy salon w północnej części miasta. Ponadto od początku 2019 r. Galerię Północną wybrało aż 12 znanych marek sieciowych, wśród których znalazły się m.in. takie sklepy, jak: Mango, IQOS, NeoNail. Nowe lokale zajmują łącznie powierzchnię 2 064 m2 GLA. Dodatkowo jeden z dotychczasowych najemców – Superpharm, zwiększył swoją powierzchnię. Galeria Północna prowadzi aktualnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami, których łączna powierzchnia najmu wyniesie ponad 2 500 m2. Są wśród nich topowe marki odzieżowe, obuwnicze, lokale usługowe oraz znana sieć z ofertą rozrywkową dla dzieci i dorosłych.

W ciągu czterech miesięcy 2019 r. Galeria Północna zanotowała też 32% wzrost obrotów w porównaniu do tego samego czasu w roku ubiegłym. Dwucyfrowy wynik to spore osiągnięcie, biorąc pod uwagę znaczący wzrost liczby niehandlowych niedziel.

„Galeria Północna to nowoczesny kompleks handlowy wraz z komfortowymi przestrzeniami rekreacyjnymi, którego oferta odpowiada na różnorodne potrzeby naszych klientów. Cieszymy się z konsekwentnego poszerzania oferty galerii – wszechstronny i atrakcyjny tenant mix z dużym naciskiem na segment mody i różnego rodzaju usługi jest jednym z gwarantów popularności naszego obiektu oraz wysokiej odwiedzalności – powiedział Roman Bugajczyk, Członek Zarządu Centrum Światowida, właściciela i zarządcy Galerii Północnej. Nic więc dziwnego, że przyjęta strategia leasingowa, jak również zrealizowane działania inwestycyjne, m.in. pierwsza na świecie tężnia w ogrodzie na dachu, przynoszą naszej galerii tak wymierne korzyści i mają bezpośredni wpływ na jej wysokie obroty” – dodał Roman Bugajczyk.

Galeria Północna stawia również na nowe inwestycje, mające dodatkowo pozytywne przełożenie na wyniki. W ubiegłym miesiącu galeria otworzyła tężnię w ogrodzie na dachu, a w najbliższych planach ma już kolejne inwestycje, obejmujące m.in. zewnętrzny plac zabaw oraz budowę parkingu.

Globe Trade Centre S.A.

ul. 17 Stycznia 45A, 02-146 Warszawa NIP: 527-00-25-113 T: +48 22 16 60 700 www.gtc.com.pl

Kraje GTC Bułgaria Chorwacja Polska Rumunia Serbia Węgry

Do pobrania GTC 2017 Annual Report Logo GTC

© 2019 Globe Trade Centre made by Esencja Studio