W ostatnim kwartale właściciel Galerii Północnej – GTC S.A. – podpisał umowy najmu lokali w obiekcie na ponad 5 tys mkw. W chwili obecnej poziom komercjalizacji sięgnął 75%. Bogata i niedostępna wcześniej na Zachodniej Białołęce oferta modowa, sportowa, jubilerska czy usługowa pozwoli mieszkańcom dzielnicy i północnej części Warszawy oraz gmin ościennych zaoszczędzić czas na dojazdy i aktywnie spędzić go z bliskimi. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyli m.in. Sephora, Douglas, Yes, Puma czy Venezia.

 

W powstającym na Tarchominie centrum nie zabraknie znanych marek modowych. W ostatnich trzech miesiącach ich portfolio powiększyło się m.in. o dostawców eleganckiego obuwia – salony: Cholewiński, Wojas, Ryłko czy Venezia. W obiekcie swoje butiki otworzą także Galeria Milano, Quiosque, Unisono, North Face, Puma, Sneakers i Triumph.

Mieszkańcy Zachodniej Białołęki na pewno docenią również obecność w obiekcie popularnych sieci specjalistycznych perfumerii, gdzie oprócz bogatej gamy produktów do pielęgnacji i makijażu, będzie można skorzystać z porad kosmetycznych i lekcji make up’u. O urodę odwiedzających centrum zadbają  również  salony fryzjerskie Camille Albane czy Federic Moreno oraz punkty Ziaja, Yves Rocher i Perfect Body Center. Galeria Północna to także miejsce przyjazne miłośnikom zdrowego trybu życia. W obiekcie ponad 1,6 tys mkw wynajmie sieć klubów sportowych – Calypso Fitness.  Galeria Północna wzmocni również ofertę opieki medycznej w tej części Warszawy. Nowoczesne centrum Enelmed bedzię alternatywą dla zatłoczonych dziś przychodni Białołęki.

Ofertę pierwszego od dziesięciu lat centrum wyróżniać będzie także bardzo szerokie portfolio wytwornych marek jubilerskich. Do zapowiadanych wcześniej: W. Kruk, Red Rubin i Pandory dołączyły salony Yes oraz Bijou Brigitte. Duża uwagę przyłożono do przygotowania szerokiej oferty usług , które pozwolą wiele bieżących spraw załatwić od ręki, w jednym miejscu. Rezerwacją  wakacji zajmą się salony Itaka czy My Travel. Swoje stoisko znajdzie tam także Sferis, T-mobile i Virgin Mobile.  W centrum będzie można skorzystać z salonów Vision Express czy De’Lux Optica.

Galeria Północna poszerzyła  także ofertę dla najmłodszych klientów. W sklepie Uczy i Bawi znajdą się m.in. zestawy edukacyjne, zabawki kreatywne, artykuły szkolne i przybory plastyczne.  Ich wyróżnikiem będzie łączenie zabawy z rozwijaniem nowych umiejętności. W Calypso Fitness powstanie specjalna sekcja dla najmłodszych. Na wyspecjalizowanym placu zabaw dla dzieci dostępne będą nie tylko aktywności fizyczne, ale także program warsztatów i specjalnych zajęć rozwijających przeróżne umiejętności. Rodzice będą mogli zostawić dzieci pod okiem wykwalifikowanych animatorów. Podczas, gdy dzieci w wartościowy sposób spędzą czas, rodzice będą mogli udać się na zakupy lub odetchnąć w jednej z restauracji lub kawiarni Galerii Północnej.

Centrum, do którego otwarcia pozostał niespełna rok, cały czas kontynuuje rozmowy i poszerza portfolio najemców. Postępują także prace budowlane. Już 21 września nad budową zawiśnie wiecha, będąca symbolem zakończenia  etapu zbudowania najwyższego punktu galerii. Na ukończeniu jest też przebudowa układu drogowego wokół obiektu, który ułatwi nie tylko dojazd do Galerii Północnej, ale także zwiększy przepustowość ul. Światowida będącej główną arterią Białołęki.

Globe Trade Centre S.A.

ul. KOR 45A, 02-146 Warszawa NIP: 527-00-25-113 T: +48 22 16 60 700 www.gtc.com.pl

Kraje GTC Bułgaria Chorwacja Polska Rumunia Serbia Węgry

Do pobrania Logo GTC

© 2020 Globe Trade Centre made by Esencja Studio