Niemiecka sieć odzieżowa New Yorker należąca do liderów europejskiej branży odzieżowej w segmencie Young Fashion to kolejny najemca Galerii Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 1 220 m2 i będzie trzynastym sklepem w centrum o powierzchni ponad 1 000 m2. Sfinalizowane w ostatnich miesiącach umowy najmu znacznie wpłynęły na wzrost poziomu komercjalizacji Galerii Północnej, który na ten moment wynosi 80%.
New Yorker posiada ponad 1000 sklepów w więcej niż 40 krajach na świecie. Marka od lat podąża za najnowszymi trendami w modzie. Szeroki i zróżnicowany asortyment New Yorker jest podzielony na znane marki własne FISHBONE, FISHBONE SISTER (odzież sportowa i streetwear) AMISU i SMOG (styl klasyczny i odzież wieczorowa) jak również CENSORED (bielizna i stroje kąpielowe). Uzupełnienie stanowi linia ACCESSOIRES, która jest pełna wyróżniających się dodatków.
Zgodnie z mottem „Dress for the moment“ nawet najbardziej wymagający klient znajdzie w New Yorker wymarzony outfit na każdą okazję.
– Praktycznie kilka razy w tygodniu komunikujemy podpisanie nowych umów z naszymi najemcami. Wiele rozmów jest kontynuowanych, część zostanie sfinalizowana w najbliższym czasie. To, co cieszy nas szczególnie to, że oprócz znanych i wyczekiwanych marek, takich jak New Yorker możemy zaoferować naszym klientom niedostępne do tej pory formaty, jak pierwszy w Polsce Hamleys, jeden z pierwszych salonów Forever 21 czy pierwszy w Warszawie multibrandowy salon 4faces – podkreśla Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.
Postępuje także komercjalizacja galerii. W ostatnim czasie do najemców dołączyli m.in. Hamleys, 4faces, Starbucks, Etno Cafe, Bierhalle, McDonald’s, Makarun, Warsztat Kulinarny. Z kolei sieć CCC jeszcze przed otwarciem obiektu zdecydowała się znacząco powiększyć swój salon.
W transakcji najmu firmie GTC – inwestorowi Galerii Północnej – doradzali eksperci JLL.
New Yorker to kolejny, duży najemca modowy, który zdecydował się na uruchomienie swojego sklepu w Galerii Północnej. Centrum rozszerza portfolio swoich marek o bardzo popularną sieć odzieżową, skierowaną do młodszych odbiorców. To kolejny element tworzenia oferty skierowanej do całej rodziny.– komentuje Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL